zasady obowiązujące do 18.06.2018
1. Zgodnie z zapisami Lokalnej Strategii Rozwoju pracownicy biura LGD udzielają doradztwa osobom / podmiotom, zwanych beneficjentami, zainteresowanym realizacją operacji w ramach LSR 2014-2020.
2. Usługa doradcza świadczona jest przez pracowników biura LGD na rzecz potencjalnych beneficjentów LSR i społeczności lokalnej.
3. Przed rozpoczęciem usługi doradczej doradca ustala z beneficjentem zakres usługi doradczej, stosownie do zgłaszanych potrzeb oraz możliwości prawnych i formalnych świadczonego doradztwa w ramach LGD.
4. Usługa doradcza świadczona jest na rzecz beneficjenta bezpośrednio, przy czym bezpośrednio oznacza osobiście lub dla upoważnionej przez beneficjenta osoby (nie dotyczy pracowników JST i jednostek organizacyjnych JST). W celu potwierdzenia uzyskanego przez beneficjenta doradztwa, doradca weryfikuje tożsamość beneficjenta.
5. W przypadku usługi doradczej świadczonej na rzecz beneficjenta za pośrednictwem upoważnionej osoby doradca podbiera upoważnienie i załącza je do rejestru porad dotyczącym danego konkursu.
6. Beneficjent poświadcza skorzystanie z doradztwa w rejestrze porad konkursowych składając podpis w w/w rejestrze porad.
7. Celem badania jakości udzielonego doradztwa beneficjent wypełnia ankietę satysfakcji (ankieta monitoringowa).
8. Weryfikacja przyznania punktów (za udział w doradztwie) odbywa się każdorazowo poprzez weryfikację beneficjentów we właściwym rejestrze porad konkursowych.
9. Pozostałe warunki doradztwa określone są w dokumentach: "Regulaminie Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Brama na Podlasie" oraz w "Procedurze oceny i wyboru operacji pozagrantowych"
Do pobrania upoważnienia:
Dodano: 19.06.2018